Vacature

Administratief medewerker Facturatie

Heb jij affiniteit met finance en logistiek? Ben je op zoek naar een zelfstandige en uitdagende functie waarbij jij de spin in het web bent tussen onze verschillende afdelingen?

Over de functie

De medewerker Facturatie is de ruggengraat van onze organisatie! Jij bent een spin in het web tussen onze afdeling ECD, afdeling Finance, afdeling Repair en Estimating. Jij zorgt ervoor dat er maandelijks gefactureerd kan worden, controleert of alle gegevens zijn aangeleverd en bewaakt openstaande acties. De functie kan fulltime of parttime ingevuld worden. Werktijden zijn in overleg, denk bijv. aan werktijden tijdens schooltijden. 

Wat ga je doen?

Het gaat om de centrale rol die jij oppakt rondom diverse administratieve processen. Je voert het hele facturatieproces uit en zorgt ervoor dat iedereen zijn deel tijdig heeft aangeleverd. Je brengt deze gegevens samen om correct te factureren. Op inkoopgebied controleer je inkoopfacturen en accordeer je deze. Je bent de verbindende schakel tussen onze interne teams en onze relaties. Aan de debiteurenkant pak jij de verantwoordelijkheid en zorgt dat eventuele issues worden opgelost, zodat de klant snel kan betalen. Hiervoor zet je acties uit bij de verschillende afdelingen, en bewaakt de terugkoppeling. Voordat het facturatieproces begint, maar ook erna. Zo maak jij écht het verschil en draag je direct bij aan onze cashflow. Goede communicatie, op elk niveau, is daarbij superbelangrijk! Daarnaast voer je een aantal secretariële taken uit.


Naast bovenstaande taken heb je nog wat algemene taken zoals:

 

  • Beantwoorden van telefoon, e-mails en andere correspondentie.
  • Ontvangen van bezoekers.
  • Verwerken van poststukken en goederen.
  • Beheren van de centrale agenda m.b.t. vergaderruimtes.
  • Inboeken en verwerken van contracten en offertes.
  • Facilitaire taken zoals het bijhouden van de voorraad kantoorspullen
  • Organiseren van lunch, koffie en thee bij vergaderingen. Ondersteunen bij het organiseren van jubileum of pensioen. 

Wat hebben wij jou te bieden?

  • Coördinatie: jij hebt een centrale rol binnen de organisatie. Het duurt niet lang, of iedereen kent jou binnen de organisatie omdat jij een aanspreekpunt bent.
  • Samen bouwen: Jouw ideeën maken direct impact op onze organisatie. We hebben een aantal verbeterstappen te maken, en jij mag daar op jouw vakgebied input aan geven.
  • Afwisseling: Geen dag is hetzelfde in de dynamische wereld van de containerlogistiek en met het grote materieel waar we mee werken. 


Naast je persoonlijke ontwikkeling, een zelfstandige functie en werkplezier, bieden wij een mooi pakket aan arbeidsvoorwaarden:

  • De mogelijkheid om parttime of fulltime te werken.
  • Een passend en marktconform salaris.
  • Een 13e maand.
  • Een tegemoetkoming in je zorgverzekering en collectiviteitskorting.
  • Een gunstig pensioen via pensioenfonds PMT, zodat je vast werkt aan je mogelijkheden voor later.
  • 25 Verlofdagen en de mogelijkheid om meer verlof bij te kopen.
  • Mogelijkheid voor een Leasefiets.
  • Opleidingsmogelijkheden.

 

In het kader van “Rotterdamse Haven, Veilige Haven” vindt voor al onze functies een uitgebreide screening plaats. Die bestaat uit het kunnen overleggen van een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) en een integriteit screening door een extern bureau.


Wat zoeken wij in jou?

  • Een diploma op MBO 4 niveau in een financiële of logistieke richting of een vergelijkbare studie.
  • Aangevuld met 2 tot 8 jaar werkervaring.
  • Ervaring met administratieve c.q. financiële administratie. 
  • Skills: analytisch, nieuwsgierig, oplossingsgericht, communicatief sterk maar ook een teamspeler.
  • Affiniteit met logistieke bedrijfsprocessen is een pre.
  • Goede beheersing van Nederlands en Engelse taal.

Werken bij de Waalhaven Group

De Waalhaven Group is gestart in 1971 en is nog altijd een familiebedrijf. Onze terminals en depots zijn strategisch gelegen in de Eem/Waalhaven, Botlek en Born (L); en zijn een belangrijk doorvoerpunt voor containers van en naar alle Antwerpse en Rotterdamse containerterminals. Wij ontvangen binnenvaartschepen en beschikken over alle faciliteiten om containers efficiënt en op het vereiste service niveau te behandelen. Wij bieden logistieke diensten van, naar en tussen onze terminals/depots.

 

UWT is onderdeel van de Waalhaven Group en is een empty container depot met verschillende locaties in Rotterdam en Born. UWT voert op deze locaties ook schade estimates, reparaties en cleaning uit aan alle soorten containers. 

Sollicitatieprocedure

Jouw sollicitatie

Kennismaking

Meeloopdag

Screening

Aanbod

Welkom!

Of ken je iemand voor deze vacature? 

Vacatures

Administratief medewerker Facturatie

Heb jij affiniteit met finance en logistiek? Ben je op zoek naar een zelfstandige en uitdagende functie waarbij jij de spin in het web bent tussen onze verschillende afdelingen?

Coördinator Infra & Equipment

Wil jij een sleutelrol spelen in het beheren en verbeteren van terreinen en equipment op onze containerterminals? Houd je ervan om projecten van begin tot eind aan te sturen en vind je het belangrijk dat alles op rolletjes loopt? Dan zoeken we jou als onze nieuwe

Vacatures Waalhaven Group

Business Support Analist

Heb jij zin om écht iets op te bouwen en stappen voorwaarts te maken? Wil jij werken in een dynamische container terminal maar vooral bij een organisatie waar jouw ideeën het verschil maken en je meehelpt om onze processen naar een hoger niveau te tillen? Dan is deze functie bij United Waalhaven Terminals iets voor jou!